Julens pakker købes af flere og flere over nettet. Det er der en del fordele og ulemper ved og det kan gå udover de lokale butikker men det en helt anden snak vi kan tage en anden dag.

Dette indlæg skal nemlig handle om noget helt andet.

Vi vil nemlig bruge dette indlæg på at forsøge at besvare de spørgsmål I stiller når vi skal sende afsted til jer. Nogle af de spørgsmål vi er støt på er fx:

Hvordan sender I og er det sikkert?

Vi sender altid din pakke forsikret og vi overholder de krav pakkeselskaberne stiller til indpakning. Det vil sige vi bruger gode kasser, masser af bølgepap og boblefolie samt avispapir til sidst.

Hvad så hvis min vare går i stykker alligevel?

Vi har aldrig været udsat for at vores vare er gået i stykker under transporten. Vi har sendt alt fra glas, spejle, vaser, møbler og elektronik. Skulle det dog alligevel ske er pakken som sagt forsikret og du får dækket dit køb inklusiv porto.

Hvad koster det at få sendt og hvor kan jeg hente pakken?

Vi sender altid med DAO eller GLS. Prisen afhænger af pakkens størrelse og vægt samt hvad DAO eller GLS vil have. Vi kan derfor ikke sige en fast pris da den er afhængig af så mange faktorer.

Med mindre du beder om det sendes pakken til den på forhånd valgte kiosk/pakkeboks. Pakken kan sendes til din hoveddør mod et ekstra beløb.

Hvad hvis min pakke ikke når frem?

Uanset om vi sender med DAO eller GLS så kan du følge din pakke via et track and trace nummer. Skulle det uheldige ske, at din pakke ikke kommer frem så efterlyser du din pakke. Bliver din pakke ikke fundet får du din penge retur for både køb og porto. Desværre kan vi ikke sende dig en ny identisk vare da vi ofte kun ligger inde med et eksemplar af hver vare.

Vi håber dette var svar nok på nogle af alle de spørgsmål der kan være når dine køb skal sendes. Skulle du sidde tilbage med et spørgsmål vi ikke har fået svaret på så stil det i en kommentar.

Rigtig god mandag til jer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *