Det sker ikke tit men det sker og selvfølgelig kan vi ikke komme uden om det – Kunder som modtager varen og ikke er tilfreds eller finder fejl som enten er kommet under transporten eller hvor vi har overset en fejl. Vi hader virkelig når det sker og er så kede af det.

Dem der kender os godt ved at vi meget ordentlige mennesker der ikke er ude på at snyde eller med vilje undlader at nævne fejl/mangler. Vi gør virkelig hvad vi kan for at tjekke varen men selvom vi står og kigger, mærker og kigger lidt mere så er vi kun mennesker. Alt elektronik har vi fx i stikkontakten før vi sætter det til salg men vi kan ikke garantere at der fx ikke sker noget under transporten med varen. Alle pakker vi sender er dog forsikret så er der tydelig skader grundet transporten dækker de.

Vi oplevede desværre så sent som i går at en lampe kom frem og ikke virkede, hvilket er skide ærgeligt – for at sige det lige ud. Lampen virkede jo da vi sendte den afsted så hvad der er sket siden ved vi ikke. De få gange det er sket forsøger vi sammen med kunden at finde frem til en løsning alle er tilfreds med. Jeg håber virkelig ikke det ødelægger nogens oplevelse af at handle med os. Selvfølgelig er kunden lige så ærgelige som vi er, da vi ikke kan sende en ny af produktet da vi stort set kun har én af samme vare på lager.

Så det bare en rigtig æv følelse jeg sidder med i dag og vi vil gøre hvad vi kan for at det ikke vil gentage sig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *